ΕΛΣΚΥ: Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η καλοκαιρινή γιορτή του Βρεφονηπιακού Σταθμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.


 Σε ένα ιδιαίτερα ζεστό, χαρούμενο και συγκινητικό κλίμα πραγματοποιήθηκε η καλοκαιρινή γιορτή του Βρεφονηπιακού Σταθμού του Λιμενικού Σώματος - Ελληνικής Ακτοφυλακής, σηματοδοτώντας την ολοκλήρωση μιας ακόμη δημιουργικής και γεμάτης εμπειρίες σχολικής χρονιάς για τους μικρούς μας φίλους.


Η φετινή εκδήλωση, με θέμα "Σαν παλιό σινεμά", ταξίδεψε μικρούς και μεγάλους στον μαγικό κόσμο του παλιού ελληνικού κινηματογράφου. Τα παιδιά, με τη βοήθεια και την καθοδήγηση των παιδαγωγών τους, παρουσίασαν ένα εξαιρετικό πρόγραμμα γεμάτο μουσική, χορό, θεατρικά δρώμενα και στιγμές που σκόρπισαν χαμόγελα, συγκίνηση και υπερηφάνεια στους γονείς και στους παρευρισκόμενους.


Εκ μέρους της Ένωσης Λιμενικού Σώματος Κεντρικής Υπηρεσίας παρευρέθηκε η Γραμματέας της Ένωσης και Υπεύθυνη της Γραμματείας Γυναικών της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Λιμενικών (Π.Ο.Λ.), Υποπλοίαρχος Λ.Σ. κ. Νικολέττα Κάκα, η οποία μετέφερε τις θερμές ευχές του Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης και του Προεδρείου προς τα παιδιά, τους γονείς και το προσωπικό του Σταθμού.


Στο μήνυμά της ευχήθηκε σε όλους ένα όμορφο και ξέγνοιαστο καλοκαίρι, γεμάτο υγεία, χαμόγελα και όμορφες οικογενειακές στιγμές, ενώ απηύθυνε ιδιαίτερες ευχές στους μικρούς "πρωταγωνιστές" της γιορτής για καλή ξεκούραση, πολλές βουτιές και αξέχαστες καλοκαιρινές αναμνήσεις.


Η Ένωση Λιμενικού Σώματος Κεντρικής Υπηρεσίας εκφράζει για ακόμη μία φορά τις θερμές της ευχαριστίες και τα συγχαρητήριά της προς τη Διεύθυνση και το σύνολο του προσωπικού του Βρεφονηπιακού Σταθμού για το σπουδαίο έργο που επιτελούν καθημερινά. Με επαγγελματισμό, αφοσίωση, αγάπη και υψηλό αίσθημα ευθύνης, στηρίζουν ουσιαστικά τις οικογένειες των στελεχών του Λιμενικού Σώματος, συμβάλλοντας στην ομαλή ανάπτυξη, εκπαίδευση και κοινωνικοποίηση των παιδιών τους.


Η παρουσία και η προσφορά των ανθρώπων του Σταθμού αποτελούν πολύτιμο στήριγμα για τους συναδέλφους και τις συναδέλφισσές μας, οι οποίοι καλούνται καθημερινά να ανταποκριθούν στις αυξημένες απαιτήσεις της υπηρεσίας τους.


Ευχόμαστε σε όλα τα παιδιά, στους γονείς τους και στο προσωπικό του Βρεφονηπιακού Σταθμού ένα καλό, ασφαλές και δημιουργικό καλοκαίρι, με υγεία, ξεκούραση και πολλές όμορφες στιγμές.


Καλό καλοκαίρι σε όλους!



10%20%CE%B5%CE%BD%CF%89%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82%20trasparent











Νεότερη Παλαιότερη