ΕΠΛΣ Λιμενοφυλάκων ΚΔ Ελλάδος : Η πρότασή της για την νέα αύξηση οργανικής δύναμης - Πανελλήνια Ομοσπονδία Λιμενικών

Πανελλήνια Ομοσπονδία Λιμενικών

Πανελλήνια Ομοσπονδία Λιμενικών

Breaking

Τρίτη, 15 Ιουνίου 2021

ΕΠΛΣ Λιμενοφυλάκων ΚΔ Ελλάδος : Η πρότασή της για την νέα αύξηση οργανικής δύναμης


 

Η Ένωση Προσωπικού Λιμενικού Σώματος Λιμενοφυλάκων  Κεντροδυτικής Ελλάδος σχετικά με την επικείμενη κατανομή οργανικών θέσεων χωρίς ίχνος υπερβολής και γνωρίζοντας τις δυσκολίες σε υπηρεσίες του ανατολικού αιγαίου, θεωρούμε ότι κατανομή των θέσεων στις λιμενικές αρχές όπου γεωγραφικά ασκούμαι συνδικαλιστική δράση είναι  μια από τα ίδια με τον Λιμενικό Καλλικράτη.  Υποστελεχωμένες αρχές προσωπικό κουρασμένο.                                                                                     Η ομάδα εργασίας προφανώς δεν έχει αντιληφτεί ότι Λιμενική αρχή με δώδεκα (12) και με είκοσι άτομα (20) δεν προσφέρουν αστυνόμευση, και ότι οι συνάδελφοι εργάζονται συνεχώς υπερωριακά. Δεν έχει αντιλήφθη ότι τα σκάφοι επιχειρούν με μονά πληρώματα. (καμία μέριμνα για διπλά πληρώματα) Δεν έχει αντιλήφθη οτι οι υπηρεσίες κάθε μήνα ξεζουμίζονται στην κυριολεξία με το να στέλνουν συναδέλφους στο Ανατολικό Αιγαίο. Και πολλοί άλλοι συλλογισμοί μπορούν εύκολα να αναπτυχτούν για να αναδείξουν την προχειρότητα του  εγχειρήματος.  Αναλυτικά η ένωση μας  θεωρεί ότι για:

  1. Το  Κ.Λ Πάτρας  η αύξηση των 19 ατόμων είναι πολύ μικρή για τον όγκο δουλειάς επιβατική κίνηση, φ/γ οχήματα παραβάσεις, λαθρομετανάστες ναρκωτικά τσιγάρα  κ.λ.π  
  2. Α΄ Λ/Τ ΡΙΟΥ   η οργανική σύνθεση από 12 στελέχη  πρέπει να αυξηθεί τουλάχιστον στα 30   διότι η κίνηση διερχόμενων ΙΧΕ – Φ/Γ και πολιτών στο πορθμείο Ρίου-Αντιρρίου αντιστοιχεί σε νούμερα που υπερβαίνουν τα 500.000 οχήματα και  τους 1.000.000 επιβάτες. Αυτήν την στιγμή αναγνωρίζοντας το μεγάλο πρόβλημα το Κεντρικό Λιμεναρχείο με ημερήσιες διαταγές για να καλύψουν τις μεγάλες ανάγκες (πολυσύχναστες παραλίες καταγγελίες,  επιβατική κίνηση ναυτολόγια  κ.λ.π) υπηρετούν εκεί περί τα 32 στελέχη, όπου και πάλι δεν φτάνουν με αποτέλεσμα στις προβλήτες να εκτελεί υπηρεσία μόνο ένα στέλεχος. Από την ανωτέρω σύνθεση καλύπτεται 24 ώρες το 24ωρο όλο το έτος και το Λ/Φ ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ με 08 στελέχη που και εκεί ένα στέλεχος κάνει βάρδια. Θεωρούμε επιβεβλημένη την αύξηση.
  3. Το Β΄Λ/Τ  ΠΑΤΡΑΣ η οργανική σύνθεση των 40 στελεχών επαρκεί αρκεί να βγουν κάποια πάρεργα όπως φύλαξη περίφραξης για αποτροπή μεταναστών  έλεγχοι covid 19
  4. Γ’ ΛΤ ΑΙΓΙΟΥ η οργανική σύνθεση επαρκεί οριακά εφόσον έχει σταματήσει το πορθμείο Αίγιο- Άγιος Νικόλαος και δεν έχει φορτηγά πλοία.
  5. Λ/Χ ΙΤΕΑΣ  πρέπει να  γίνει αύξηση κατά 10 στελέχη και η οργανική  από 20 σε 30 στελέχη. Θεωρούμε ότι αυτή η αύξηση  είναι δίκαιη για τον όγκο δουλειάς και την αστυνόμευση της περιοχής άλλα και την  παροχή υπηρεσιών στους πολίτες.
  6. Α΄Λ/Τ ΘΙΣΒΗΣ η υπάρχουσα σύνθεση είναι 07 στελέχη με 07 στελεχη ουτε τα βασική δεν κάνεις  πρέπει να γίνεται αύξηση κατά 08 στελέχη στα 15 δηλαδή, έτσι ώστε να παρουσιαστεί έργο
  7.   Β΄Λ/Τ  ΑΝΤΙΚΥΡΑΣ η υπάρχουσα σύνθεση είναι 12 στελέχη πρέπει να αυξηθεί τουλάχιστον κατά 05 στελέχη να φτάσει δηλαδή  τα 17 στελέχη διότι στην περιοχή είναι το εργοστάσιο Βωξίτη, ιχθυοκαλλιέργειες κ.λ.π.
  8. Γ΄Λ/Τ ΓΑΛΑΞΙΔΙΟΥ η υπάρχουσα σύνθεση είναι 12 στελέχη πραγματικά όμως αυτήν την στιγμή υπηρετούν 07 στελέχη. Πιστεύουμε ότι πρέπει να γίνει αύξηση τουλάχιστον κατά 05 στελέχη έτσι ώστε να έτσι ώστε να υπηρετούν 17 αστυνομεύεται σωστά η περιοχή που έχει τουριστική ανάπτυξη
  9. Λ/Χ ΚΑΤΑΚΟΛΟΥ η πρόταση για αύξηση από 30 σε  32 δεν μας βρίσκει σύμφωνους λόγο πολλών αυξήσεων σε κρουαζιερόπλοια πολυσύχναστων παραλιών κ.λ.π. και πρέπει να αυξηθεί κατά 15 περίπου στελέχη έτσι ώστε να υπηρετούν 45
  10. Λ/Χ ΚΥΛΛΗΝΗΣ  Η πρόταση για αύξηση από 20 σε 24 δεν μας βρίσκει σύμφωνους και πρέπει να γίνει αύξηση περί τα 20 στελέχη έτσι ώστε η οργανική σύνθεση να  είναι 40 στελέχη λόγο καθημερινής επιβατικής κίνησης  σε Ζάκυνθο- Κεφαλονιά συνεχών ελέγχων ναυτεργατικής νομοθεσίας  πολυσύχναστων παραλιών Κ.Λ.Π.
  11. Λ/Χ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ  Η πρόταση για αύξηση από 25 σε 27 δεν μας βρίσκει σύμφωνους, πρέπει να γίνει αύξηση περί τα 10 στελέχη έτσι ώστε να γίνει 35 λόγο όγκο δουλειάς πολυσύχναστες παραλίες, λιμνοθάλασσα, μεγάλη αρμοδιότητα τουριστική κίνηση αλιευτικές παραβάσεις κ.λ.π.
  12. Α΄ΛΤ  ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ Η πρόταση για μη αύξηση και παραμονή στις 12 θέσεις δεν μας βρίσκει σύμφωνους, πρέπει να αυξηθεί περί τα 08 στελέχη έτσι ώστε να φτάσει τουλάχιστον  20 στελέχη λόγο όγκο δουλειάς πολυσύχναστες παραλίες χερσαία ζώνη λιμένος μεγάλη αρμοδιότητα τουριστική κίνηση αλιευτικές παραβάσεις λιμενικό φυλάκιο Τριζονιών την καλοκαιρινή περίοδο με μεγάλη κίνηση επιβατών.
  13. Β΄Λ/Τ ΠΛΑΤΥΓΙΑΛΙΟΥ Η πρόταση για μη αύξηση και παραμονή στις 08 θέσεις δεν μας βρίσκει σύμφωνους, πρέπει να αυξηθεί περί τα 08 στελέχη έτσι ώστε να φτάσει τουλάχιστον  16  στελέχη λόγο όγκο δουλειάς κατάπλου δεκάδων φ/γ πλοίων μηνιαίως  επιβατική κίνηση για Κεφαλονιά από Αστακό  στελέχωση Λ/Φ ΑΣΤΑΚΟΥ ιχθυοκαλλιέργειες  κ.λ.π

                                                                            

ΥΠΗΡΕΣΙΑ

ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΣΥΝΘΕΣΗ

ΠΡΟΤΑΣΗ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

ΝΕΑ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΣΥΝΘΕΣΗ

Κ.Λ Πάτρας

120

19

139

Α΄ Λ/Τ ΡΙΟΥ/ Κ.Λ ΠΑΤΡΑΣ

12

0

12

Β΄Λ/Τ /Κ.Λ ΠΑΤΡΑΣ

40

0

40

Γ’ Λ/Τ ΑΙΓΙΟΥ/Κ.Λ ΠΑΤΡΑΣ

20

0

20

Λ/Χ ΙΤΕΑΣ 

20

0

20

Α΄Λ/Τ ΘΙΣΒΗΣ/ Λ/Χ ΙΤΕΑΣ 

07

0

07

Β΄Λ/Τ  ΑΝΤΙΚΥΡΑΣ/ Λ/Χ ΙΤΕΑΣ 

12

0

12

Γ΄Λ/Τ ΓΑΛΑΞΙΔΙΟΥ /Λ/Χ ΙΤΕΑΣ 

12

0

12

Λ/Χ ΚΑΤΑΚΟΛΟΥ

30

02

32

Λ/Χ ΚΥΛΛΗΝΗΣ 

20

04

24

Λ/Χ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ 

25

02

27

Α΄Λ/Τ  ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ/Λ/Χ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ 

12

0

12

Β΄Λ/ΤΠΛΑΤΥΓΙΑΛΙΟΥ/Λ/Χ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ 

08

0

08

 

                                                                        ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ 

                 Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                       Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

   

         ΠΛΑΣΤΟΥΡΓΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ                                         ΤΣΙΟΝΑΚΑΣ ΘΩΜΑΣ